tiistai 19. tammikuuta 2010

Paha päivä.

Joku viisas britti psykologi oli keksinyt, että eilen oli vuoden masentavin päivä, elikkä Blue Monday. Tohin eppäillä asiaa, sillä eilen oli jopa kohtuullisen hyvä päivä. Tänään sentään olen ihan kamalan pahalla päällä ja mahdistunut (= ahdistunut ja masentunut).

Syy tähän minun hienoisen synkkään päivään on yksinkertaisesti tuo työharkka. Ja kyllä, olen avautunut tuosta harkasta jo moneen otteeseen, mutta tulen avautumaan vielä monta kertaa. Se nimittäin syö niin paljon naista, ettei pitkään aikaan! En ymmärrä miten oon aina keksiny sellasia harkkapaikkoja, että kuolen tylsyyteen. Ensimmäinen meni nuorisotiloilla kahvia keitellen. Toinen vanhusten päivätoiminnassa katsellen televisiota ja tämä kolmas netissä surffaten. Oon niiiiiin etevä! Kuuden viikon (kolmas viikko käynnissä) päästä oon todennäköisesti kävelevä ihmisraunio, jos tällä menolla jatketaan.

Lukuunottamatta tätä "sinistä tiistaita" olen kovin onnellinen. Hurja viikonloppu häämöttää ja tänään lupasin hemmotella itseäni kompisilla. Namnamnam!

Ruuaksi ajattelin valmistaa karmeet kurmeet, eli tomaattipastaa a'la PIRKKA. Sillä onkin hyvä polkasta viikko kunnolla käyntiin. Ei paskempi meno, vaiko mitä?!

22.03
PIENI LISÄYS: Kompiset jä väliin, mutta kyllä browniesit pelastaa päivän. Nam.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voivoi. ompa tylsää, että sulla on tylsää. voit ihan hyvin tulla tänne päiväkottiin meiän kans, täällä ei kerkeä tulla tylsää :) mie lähetän sulle nyt paljon hyvää mieltä ja jaksamista! <3 -hansi

Karoliina kirjoitti...

Voi olisipa ihana olla siellä! Kyllä mää kestän viimiset 6 viikkoa. Eihän se ole aika eikä mikkään. Eihän?

Anonyymi kirjoitti...

ei se ole yhtaan paha. ennenko huomaatkaan niin mieki olen taas takasin kettuilemassa teille :D