lauantai 9. tammikuuta 2010

Lauantai, löördaag.

Oon ikävöiny tänä viikonloppuna kaikkia ja kaikkea. Oon vissiin jotenkin tottunut siihen, että ihmisiä on kainalossa kun kattoo leffaa tai muuten vaan pötköttää ja syö kompisia. Nyt piti ne irttaritkin syödä ihan yksin! Pitäis odottaa maaliskuuhun tai oikeestaan jopa huhtikuuhun, että saa taas nauttia näistä ryhmäpötköttely-hetkistä uudelleen. On se jotenki surullista. Maanantain täykkäri-sessiotkin tuntuu jotenkin kaukaisilta tällä hetkellä.

Sitten oon aatellu jotenki elämää etiäkkipäin sen verran, että opiskelut saatetaan loppuun joulukuussa 2010. Mitäs sitä sitten? Tai ehkä tärkeempi kysymys on, että MISSÄ sitä sitten? Mulla ei ole oikein haluta jäädä paikoilleni, enkä usko, että se on edes mahdollista. Tämä kaupunki ei todennäköisesti tule tarjoamaan mulle työpaikkaa ainakaan sosiaalialalta. Tosin enpä ole edelleenkään päättänyt, että haluanko tehdä duunia sosiaalipuolen hommissa, vai pitäskö suunnata rikospaikkatutkijaksi tai safari-valokuvaajaksi niinku oon jo tovin funtsinu.

Viikkis on kuitenki menny hyvin. Eilen nautin ihanien Annen ja Ellun seurasta. Ja jos ette tiedä, niin ne on Nybergin Anne ja Jokisen Ellu. Tosi skädäm tyyppejä! Meillä oli sika hauskaa johki puolille öin asti, mutta sitten gimmat lähti Bar EINOn ilmasen viinanpileisiin.

Että sellasta tällä kertaa. Katellaan mitä viikko tuo tullessaan. Huominen saattaa mennä IKEA:ssa.

7 kommenttia:

Äidin etätuki kirjoitti...

Hihi.

Hei mun pittää tulla kattoon sinun tykö noita Kumman Kaa (meinasin kirjottaa että "Mun Kaa")honmia! Eihän tästä muuten tuu mittään siis hei. Ja nii.. olen kans miettiny että mille sitä alkais sitten kun valmistun (joka ei varmaankaan ole joulukuussa 2010) mutta tuskin tänne jään ellei joku tarjoo heti jotain paikkaa mulle. Sama lähteä sitten jonnekki poooois. Ja niih. Sosionomina vai minä? En tiiä, prkle.

Karoliina kirjoitti...

Tuu kattoon Mun Kaa:ta :) Mulla ei ne eka tuottiksen kaikki jaksot näy tai näkyy, mutta ääni on hukassa. Tosin siinä on joku kaks jaksoa silleen huonosti. Muut kyllä näkkyy ja hyvin! :) Mulla on tarkotus valmistua 2010, tosin mulla haluttaa lähteä viimeiseksi harjotteluksi sinne ulkomaille. En sit vain tiä onko se mahollista ku tehää Johannan kans sitä opparia, että millä mallilla se sitte on. Laitan toki sen opparin ton ulkomailun edelle.

Reedani kirjoitti...

Mie mietinki, että mikä puuttuu..ne on ne täykkäri- salkkari-pötköttelyt. En tajua, ko ei tuo A suostu katteleen telkkua lattialla, on muka hirmu epämukavaa.
Kyllä me tehään se sille mallille, että pääset ulkomaille jos sie haluat! Vaikka ikävähän tässä tullee, ko kaikki on kohta jossain. Niin ja, ko ite on vielä täälä.

Karoliina kirjoitti...

Mää oikeesti vain haikailen sinne ulkomaille. Oon niin laiska, etten jaksa tehä mitään sen eteen :) Mut hei! Jos tienataan nyt kesä ihan sikana ja lähetään kimpassa reissuun? Ei mitään opiskelua, ku ihan härski lomareissu!

Reedani kirjoitti...

Hyvä idea, pitää vaan ettiä joku törkeen hyväpalkkainen kesäduuni, jotta jäis rahaa reissailuun ja elämiseen siihen asti, että valmistumma. Tai sitten elää ihan sairaan pihisti. Tuo jälkimmäinen vaihtoehto ei ole minulle juuri kuin harras toive.

Anonyymi kirjoitti...

hansiki haluaa härskille lomareissulle, ehottomasti!! :Dt

Karoliina kirjoitti...

Hanski viedään korkeintaan härskille mökkireissulle kun se tullee Floridasta!