torstai 4. helmikuuta 2010

Viikon viimeisiä päiviä viedään.

Torstai on toivoa täynnä. Niin ainakin luulisi. Vaatekaappini ei tosin tänään saa mitään armoa, eikä toivon rippeitä kun töiden jälkeen käyn sen kimppuun. KAIKKI turhat rytkyt, joita en ole käyttänyt vuosiin saa lähteä! Eilen tutkiskelin sisältöä ja totesin, että joko vaatemakuni on muuttunut radikaalisti, tai olen ostanut aivan kauheita lumppuja tyhmyyksissäni, sillä kaapista löytyi muutamia vaatekappaleita, joita en KOSKAAN kehtaisi edes laittaa päälle! Hyvin outoa.

Toki tyylini on muuttunut, ei mitenkään radikaalisti, mutta ehkä enemmän mukavuudenhaluisemmaksi. Toisinaan saatan yllättää ja pukeutua fiksusti, mutta hyvin harvoin. Useammin päälläni on tuulihousut, huppari ja tennarit. Ei ainakaan purista, eikä ahdista. *khih-hah*

Huomenna on viikon viimeinen työpäivä. Ah, sitä autuutta kun pääsee ansaitulle viikonloppulomalle! Suuntaan kotiin viihdyttämään perhettä ja he varmaan onnellisina minua jo odottelevatkin. Olen jo vakaasti päättänyt, että joku vie minut myös ostoksille. Näin tiistaina Seppälässä aivan tosi söpöjä koruja ja himoitsen kovasti kaiken maailman vaatteita. Loogistahan on, että kun tyhjennän kaappia tänään, niin sen täytyy myös täyttyä heti sen jälkeen. Eikö totta?

Ensi viikko on onneksi vilkas töiden osalta. Olen vähän jo väsynyt istuskeluun. Reissupäivät ovat mukavia ja eilenkin olimme uimassa, mutta nämä toimistopäivät ovat oikein kovasti ahdistavan rankkoja ja tylsiä. T-Y-L-S-I-Ä. Ensi viikolla on siis tiedossa, näillä näkymin, naistenkerhoja tiistailta perjantaille, akselilla Rovaniemi-Pudasjärvi. Muksaa, ettei kerkeä homehtua paikoilleen.

Niiiiin ja vielä! Maria alkoi eilen neloselta taas pikku tauon jälkeen. Voi, että en voi ymmärtää sitä Aleksi Valavuori – ihmistä yhtään. En varmaan tulis sen kanssa toimeen, jos nähtäisiin jossain joskus. En vain siis käsitä sen ajatusmaailmaa. Olen sen kanssa osittain samaa mieltä siitä Hazardin jutusta. Se oli puoleksi tosi törkeä, vaikka sitä perusteltiin mediakritiikillä ja kaikella muulla hienolla. Silti se vähän kuitenkin tökki, joitain tosi halventavia nimityksiä siinä käytettiin ja muutenkin vähän mautonta tekstiä. En silti ymmärrä, että miksi sen Valavuori-ihmisen piti käyttäytyä niin lapsellisesti ja vinkua siinä penkissä ja piilovattuilla kokoajan kaikille. Teki vain itsestään naurettavan. Kaikkein parasta koko showssa on Marian lisäksi silti Lauri. Lauri on niin ihana. I-H-A-N-A! Harmitti vain kun sillä oli välillä paita päällä.


IHANA MARIA.


IHANA LAURI.

3 kommenttia:

Reedani kirjoitti...

Mua haluttais kans raivata vaatekaappia, mutta mulla menee toisinpäin. Ennen sitä pitää ostaa täydennystä, että on jotain mitä laittaa päälle.

Koska sie tuut minun kanssa shoppaileen tänne Ouluun, minua niin haluttais käyä tsekkaan tommoset pikkuputiikit mitä täällä oulussa on kadut täynnä. Haluaisin kaikkea asustetta, vaikka olen huono käyttään semmosia :)

Anonyymi kirjoitti...

ompa vain kyllä aika hottis mies tuo lauri! :P
niin ja mieki voisin kaivata shoppailuseuraa tänne, kiitos! (:
-hanna

Karoliina kirjoitti...

Rakkaudet, tulen ostoksille sitten sinne Ouluun ja Floridaan kun saan rahaa :)Hiihtolomalla teen taas muutaman työvuoron ja sen jälkeenkin on pari. Ehkä sitten shoppaillaan yhdessä täällä Kemissä! :)