torstai 13. helmikuuta 2014

Oral-B



Oon ottanut itseäni niskasta kiinni ja intoutunut buzzaamaan ihan todenteolla. Tästä seurauksena sain taas ihanan lähetyksen testiin. Viimeksihän pääsin kokeilemaan ja buzzaamaan ystävilleni Gainomaxin proteiinijuomia. Tämänkertainen kampanja osui minulle kuitenkin kuin "nyrkki silmään". Ystävä- ja perhepiirissäni olen tunnettu ikuisista hammasongelmistani ja vastikään tänään olen aukonut suutani hammaslääkärille. Kärsin lähinnä purentaongelmista, mutta samalla olen huomattavasti kunnostautunut myös hampaiden hoidossa.
 
Harjaaminen, lankaaminen ja suuveden käyttö on nyt ollut todella tarkassa syynissä ja koetan tehdä kaiken paremmin kuin hyvin. Olen aina ollut vannoutunut perushammasharjan käyttäjä, mutta koska hammashuolet ovat vaivanneet päätäni päätin siirtyä sähköhammasharjan ihmeelliseen maailmaan. Ja sitten kun vielä oli mahdollisuus päästä kokeilemaan erilaisia Oral-B:n harjaspäitä niin olin onneni kukkuloilla.
 
Oman lempparini löysin heti kerta laakista. FlossAction sopii suulleni ja hampailleni, sekä vasta alkutaipaleella olevalle sähköhammasharja uralleni. Onneksi minulla on mahdollisuus kokeilla näitä kolmea harjaspäätä vielä pidemmän aikaa, sillä harjasten vaihtoväli on n. 3kk. Parasta kaikessa kuitenkin lienee, että nämä uudet, kuten kaikki muutkin vaihtopäät sopivat jokaiseen Oral-B sähköhammasharjan runkoon, joten omaa perusharjaa ei tarvitse "päivittää", vaikka harjaspäitä sateleekin kaupan hyllyille tiuhaan tahtiin.
 
 

Ei kommentteja: